Predstavenie značky na prvý pokus
Tri písmenká, jedna chytrá technológia a nijaké skúsenosti na českom trhu. V septembri 2018 uviedla firma British American Tobacco svoju revolučnú novinku – Glo na český trh. Jedná sa o elektronické zariadenie, ktoré pracuje na princípe zahrievania tabaku a je odpoveďou na konkurenčný IQOS. Technologicky prepracované zariadenie je unikátne predovšetkým kvôli tomu, že si užívateľ môže vychutnať chuť pravého tabaku bez cigaretového dymu, zápachu i popola.
Našou úlohou bolo predstaviť značku GLO českému publiku a vytvoriť pre ňu stabilné zázemie, vďaka ktorému môže bezproblematicky rásť. V prvom kroku sme vyškolili armádu GLO ambasádorov – obchodných zástupcov a to v rámci GLO akadémie, ktorá prebiehala paralelne v Prahe a v Brne. Trojdenné školenie si kládlo za cieľ zoznámiť ambasádorov nielen s výrobkom, no hlavne s filozofiou značky.