DivesoftAko sme sa potopili
do Divesoftu

Z českého rybníčka do svetového oceánu
Kvalitné potápačské produkty si zaslúžia dokonalú marketingovú stratégiu. A práve tá rodinnej firme Divesoft chýbala.

Dôraz na spoľahlivé produkty

Sídlia v Roudnici nad Labem, ale jej výrobky si zamilovali i v Amerike. Česká spoločnosť Divesoft elegantne vplávala na trh s potápačským vybavením a okúzlila všetkých, ktorí obdivujú krásu i divokosť morského ponoru. Amatérski i profesionálni potápači z celého sveta si nevedia vynachváliť vysokú kvalitu a hlavne dlhovekosť produktov, ktoré firma vyvíja a následne vyrába.

Značka Divesoft si ako svojho parťáka na ceste za lepšou úrovňou komunikácie vybrala nás a to s celkom jasným zadaním. Spoločne sme chceli dosiahnuť to, aby firma navonok pôsobila rovnako moderne ako jej produkty.

O klientovi

Marketingová stratégia s jasným cieľom

Behom tvorby marketingovej stratégie sme mysleli i na to, aby image Divesoftu budila dojem nielen v Českej republike, ale i v zahraničí.


2
roky trvá naša spolupráca a zďaleka ešte nekončí
1000
úsmevov nám vykúzlili spoločné úspechy
2
lovci z Fox Hunter prepadli potápaniu
26
čiastkových projektov máme spoločne za sebou
NOVÁ FIREMNÁ IDENTITA
Plavba za marketingovou komunikáciou


Život s Divesoftom

Prvý hĺbkový ponor za kvalitnou firemnou identitou sme spoločne absolvovali s Divesotom v roku 2017. Od tej doby máme za sebou veľký kus práce.

Aj keď by sa mohlo zdať, že hlavnú úlohu sme si splnili, nechceme zostať pri zemi, a tak neustále pracujeme na tom, aby bolo o značke viac počuť.


Na počiatku bolo jedno želanie. Vtlačiť spoločnosti Divesfot firemnú identitu, ktorá celú značku výrazne posunie.

Splniť túto prosbu nám nerobilo žiaden problém. Mali sme ale i ďalšie vízie a nápady, ktoré sme chceli značke predať. Pripravili sme brandbook i jednotnú vizuálnu komunikáciu naprieč všetkými marketingovými kanálmi a s chuťou sme sa zahryzli do social media marketingu.

Veľkou výzvou bol re-design loga, ktoré úplne podtrhlo filozofiu celej firmy. Odmenou nám boli pozitívne ohlasy od zákazníkov i distribútorov a predovšetkým správy o zvýšení predaja. To, čo začalo prosbou o novú firemnú identitu, vyvinulo sa v dlhodobú spoluprácu. Naším posledným úspechom bol podiel na vývoji a podobe nových produktov Divesoftu. Čo nás čaká nabudúce?


British American Tobacco
GLOriikovali me nielen
sociálne siete
Zistiť viac
Česko
V Zahrádkách 3 / 2833
Praha 3 – Žižkov
130 00
Slovensko
Elektrárenská 1
Bratislava
831 04
Maďarsko
Juharfa utca 7.
Telki
2089
Poľsko
Ul. Bartycka 22b/21a
Warszawa
00-716
Pošlite nám správu
Naši lovci už čakajú na ďalšiu príležitosť, ako ukázať svoje skúsenosti.
Súhlasím s uložením osobných údajov za účelom kontaktovania
Odoslať